החלטתי שאני חוזר..
אני אנסה להיכנס כל יום..
ולחזור להיות פה קבוע כמו פעם 😊
התגעגעתי לכווווווווולכם..
😛 😊
דרך אגב..
תמר שיכנה אותי לחזור!! והיא גם גרמה לי להגיע לאתר הזה מהתחלה..חחחח..
התכוונתי ל-moraless למי שלא הבין..
יאללה ביי 😊
סליחה?
ואני לא שיכנעתי אותך#@!?#@?!$!@?#$2
1נבלההההההההההההה
אני מוזנננננננחת 😢
😮
ואני לא אמרתי לך לחזור ?!!?
הוא שכח אותנו שנהב
אנחנו מוזנחות#@!
לא נכוןן 😢
לא שכחתי!!..
ושנהב..את אמרת..וגם יעל אמרה..בערך..חחח..
אבל בסופו של דבר..באתי בגלל מה שתמר אמרה..
אממ ולמה עזבת מלכתחילה? 😕
אני אמרתי? חחח אוקי..
וראסמי למה בכלל עזבתתת?
לא יודע..פשוט לא יצא לי להיכנס כמה ימים..
ואז כבר לא נכסתי אוטומטית..
כשהייתי מכור..ישר הייתי נכנס לאינטרנט..כותב ת'כתובת..ככה אוטומטית..
וגולש באתר..
אוףף לא יודע להסביר..יכול להיות שהבנתן 😊
מזה חשוב..העיקר שחזרתי 😊
גמלי יש כאלה תקופות
שמחה שחזרת יפיופפפי (:
אישית !? היית חסססר לי פו
אל תתמכר. . אבל גם פליז אל תעזוב
ח 😁
מטורפפת עלך
רוננננננננני התגעגעתתי!!!
מזמן לא דיברנוווו
חסר לך שתעזוב !! התגעגעתי ...
גמ'ני רוצהה כזהה יחחסס...
אני נוטש! 😁
חעחעחעחעחחע 😊
חחח אושר
בשבילך יש לי את כל היחחחחס בעולם (:
מממשששששש
י'סנובבייזהה!
פוווייי,י'גוגגיתת ומגוגיתת!
😛