חחח אבל למה עשיתן את זה?
שיגעתןןן אותתתתתתתתתתתיייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה היה סתם לא מתוכנן
שיר התחילה להיכנס ולצאת
ואז גם התחלתי שזה יצא מגניב כזה חח
אחד אני אחד היא 😁
וזהו חחחחחח
חחחחחחחחחחח מי ניצח?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ושלא נדבר על אליה.. שכל שניה אח שלה פורץ לה למסנג'ר חחחח 😛
חחחחח גל את ראית?
שיר את לא ניצחת !!
QUOTE (neni @ 09/07/2006) וכל התודות צריכות לבוא אליי..
אני גרמתי להן להפסיק!!!
נוו..אני לא שומע..
נו תגידו תודה כבר!!!
חחח סתם..
משוגעות שתי אלה 😂
מי זה בחתימה רונאלדווווווווווו??