מחר בית חולים 😛
חחחח..
נהפך לשיגרה 😯
חחחח האם אני הוזה את הסמיילים השמחים פה?
הלוואי עלי בית חולים מצידי שאלוהים יקח אותי בשביל כמה גימלים
אלי תשתוק 😊
וגלוש תרגישי טוב !
חיחיחי גמאני אוהבת בית חולים 😁
אני מקבלת שם מללללללללללא צומי [האהבה הגדולה שלי חח]
אוקיייייייי אני שמחה שאתן שמחות חחחחחחח
שיהיה לך בהצלחה מאמי ותשמרי על עצמך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח אלי שתוווק#!@
אילנננננה יש לך מספיק צ'ומי גם ככה
[נדבינדבינדבייי]
תרגישי טוב מאמי 😊
ולמה שוב בית -חולים ? :/
ליטלווש
ביקורת , היה לה תפרים והורידו לה
נראלי [?]
חחחחחחחחחחחחח אני עונה במקומך 😛
חחח...כןןן.. היו סמיילים..
קמתי ב-8 בבוקר בגלל הסתומים האלה.. ובדיוקקקקק 3 שניות להוציא את התפר המזדיין הזה!!!
אוווווווווורר..
אלייייי שלא תעיז לדבר ככה!! , זה סיוט להיות בבית-חולים..
או שאתה קופא.. או שקר לך..
האוכל פשוט דוחה.. האישה/איש שלידך צורח מכאבים.. ושלא נדבר שגם לך כואב!!!