מה שער עצמיי מה מהההההההההההההההההההההההההההההה
איזה עצבייייייייייייייייייייייייייםםםם
עוד 2 גולים במשחק לא משנה איפה נופלים (העיקר שגרמניה מנצחת)
אני זוכר ב824 שקל בווינר =]
חחחחחחחחחחחחח שמעתי על זה בגלגלצ
איזה צחוקים 😂
לא רוצה מזהה מונדיאל החרא הזה
קודם אנגליה
אחר כך ברזילל
ולבסוף פורטוגללללל מזההה 😢 😢 😢 😢 😢 😢
איןן שברזיל הפסידוו בכיתי😢
אני אוהבת אותם!!!!
אלי זכית חח?
כן ברזיל לא הגיע להם הפסד כזהה ירדו לי דמעותתת
ואנגליה 😢 טיפשים עם הפנדלים שלהםם
נכון מסכנים😢
רונלדיניו שללייייי
ומחר נראה את צרפתתת בעע
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 09/07/2006) עוד 2 גולים במשחק לא משנה איפה נופלים (העיקר שגרמניה מנצחת)
אני זוכר ב824 שקל בווינר =]
דבר רע הווינר הזה
אויש ,אני מתה על רונלדיניו