😉 😉 😉 😉 😉
- זו רק אני או שהסמיילי הקורץ,
נראה יותר עילג מקורץ ? -
נככככככככון ?
חחחחחחחח הסמיילי הקורץ באיסיקיו.. יעני הצהוב לא ה5.1 הסמיילים המכוערים..
אז נכון שם... זה נראה כאילו מישהו נתן לו אגרוף בעין והוציא לו אותה או משהו!
הנה תראו:
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 09/07/2006) חחחחחחחח הסמיילי הקורץ באיסיקיו.. יעני הצהוב לא ה5.1 הסמיילים המכוערים..
אז נכון שם... זה נראה כאילו מישהו נתן לו אגרוף בעין והוציא לו אותה או משהו!
הנה תראו:
חחחחחחח נכככון,
כמו פנסס
חחחחחחחח לא נכון אני אוהבת אותוו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני הכי אוהבת אותו > 😊
צביקי ????????.
אויש , יש לו גם שם ?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לודהה... הסמלים ב-5.1 מצחיקים.. הם לא מגעילים!! 🙄
^^^ הם גועל נפששש
לא סובלת אותםם
חוץ מכמה חמודים.. אבל בכלליי..
מייי שמעעע על סמילייםם כתומיםם ?!?!?!
סמיילי הוא צהוב! לא אדום.. לא כחול.. צהוב!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חשבתי כבר מה יהיה כתוב פה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ולמה אני דווקא אוהבת אותו חחח 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 10/07/2006) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חשבתי כבר מה יהיה כתוב פה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ולמה אני דווקא אוהבת אותו חחח 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחחח
צר לי לאכזב מורני 😛
מה יש לאהוב ?
הוא אומלל,
כאילו הוא נולד עם עין וחצי :\
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא כמו מישהו ממזר
כזה שעשה משהו בשקט חחחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 10/07/2006) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא כמו מישהו ממזר
כזה שעשה משהו בשקט חחחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחחח
נכון,
ואז תפסססססססו אותו ,
והוציאו לו חצי עין @
חעחעחעחע 😊