קופצת לי העין!!! 😢
כבר יום שלישי שזה ככה.
זה ממש מעצבן
היום היא קופצת יותר מהרגיל!
אופייייייי 😢
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 08/07/2006) קופצת לי העין!!! 😢
כבר יום שלישי שזה ככה.
זה ממש מעצבן
היום היא קופצת יותר מהרגיל!
אופייייייי 😢
חחח מסכנה :\
גמלי זה היה קורה..
זה הכי מציק בעולםםם :\\
תבדקי את זה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין מה לבדוק
אני חושבת שזה סתם מעצבים..........
חחח.. איך היא יכולה לקפוץ?! 😯
QUOTE (G-A-L @ 09/07/2006) חחח.. איך היא יכולה לקפוץ?! 😯
נו הלמטה כזה של העין זז כזה מעצמו....
זה מעצבים גם לי זה קורה מלאא פעמים
רציני? בחיים לא שמעתי על זה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה כזה מעצבןןן קרה לי פוול חחח
כן זה מעצבים :/
גמלי קורה
תגעי בזה קצת עם האצבע או משהו..יעבור
יש אומרים שזה מעצבים (לחץ דם גבוה) כמו שלפעמים שקופץ איזשהוא וריד בגוף למשל אתמול קפץ לי וריד בכתף טמטם אותי חשבתי אני כורת ת'יד
ויש אומרים שספציפית העין שקופצת זה מחוסר סידן... לא יודע