מי שמכיר אותך לא יכול להבין מי את לפי החתימה כאילו !? אנלא מביננה. .
אבל אני במקומך אם הייתי במצב כזה הייתי פותחת משתמש אמיתי על שמי האמיתי
חח איזו חתימה? ^^
הא ואת לא מפ"ת חחחח לא יודעת למה חשבתי שכן..
אקיצר מאמי מזה משנה עם ידעו מי את..מה זה בושה להיות באתר אהבה חח...?
QUOTE (י-ע-ל @ 08/07/2006) חח איזו חתימה? ^^
הא ואת לא מפ"ת חחחח לא יודעת למה חשבתי שכן..
אקיצר מאמי מזה משנה עם ידעו מי את..מה זה בושה להיות באתר אהבה חח...?
בדיוקק..
למה את כ"כ לא רוצה לחשוף את עצמך?
למה פאדיחה?
רוב האנשים פה חשופים.
זו בכלל לא פאדיחה..
תלוי בסביבה שאת נמצאת עזבי ,לא תבינו..
קיצר אני בדילמה חחח
אע.
הבנתי אותך..
אם תרצי להסביר 'ני בפרטי=]
אולי אני אוכל לעזור..
=)
מאמי אבל למה את שמה על האנשים פה....!?
חחחח אז אל תפרסמי?
אבל בכללי אני מבינה אותך.. רוצה פרטיות..
נכון ..^^^^^^
אליו'ש זכתה לראותי חח 😊