אני נאלצת לעזוב את האתר.. לתקופה קצרה...
בגלל דברים שרק אלוהים מבין אותם...
😢
😮
מדוע ולמה?
האם את אומרת שלא יהיה לך אינטרנט ברמז דק זה?
האם את אומרת שאת מנתקת קשרים??
מי ישעשע אותי?
ושוב - מדוע ולמה [לובשת הזברה פיג'מה?] ?
לאאא
מי ישעשע את לודה? (ואותי? 😛 )
=/
תקופה קצרה זה עד יומיים ! 😛
ני מבטיחה לחזור כשהעניינים ירגעו ואז גם להסביר הכל
מההההההההה????
לכמה זמן בערךךךךךךך!?!?!?
חבל.. 😊
היה נחמד כשאת פה..
אבל נתנחם בעובדה שתחזרי! 😁
תחזרי מהר..
באמת חבל מאמי 😢
אני מקווה שהכל יסתדר לך
ושתחזרי מהר את תהיי חסרה מאוד=[[
אם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*