פריצי: "וואו,בחיים לא ראיתי סרט כ"כ עצוב ומרגש,איך הוא שבר את הכוס בזעם והיא צורחת.איזה אסון!!!"
פרדי:"פריצי,זה הסרט של החתונה שלנו!"
פריצי: "טוב,אל תגלה לי את הסוף"
פרדי: "אני כן אגלה לך,מוסיקה" (פסנתר ברקע)."פריצי,אני רוצה להתגרש"
פריצי: "אההה אני לא מאמינה,ממי?"
פרדי: "מה ממי? ממך"
פריצי: "מה ממי? ממני,למה מאמי?"
פרדי: "למה?כי אני לא אוהב אותך יותר".
פריצי: "נו..."
פרדי: "מה נו? אז אני רוצה להתגרש ממך"
פריצי: "פרדי בוא נשאר יחד,לפחות בשביל הילדים"
פרדי: "פריצי,אין לנו ילדים"
פריצי: "בשביל זה כדאי שנישאר,כדי לעשות אותם"
פרדי: "פריצי את מגעילה אותי,את נראית כמו מדוזה בהריון,אני לא סובל אותך.מה זה השיער הזה,באמת?!?!"
פריצי: "אתה רוצה שאני אצבע לכהה?"
פרדי: "אני לא מבין למה היתחתנתי איתך,הייתי צריך להקשיב להורים שלי"
פריצי: "מה הם אמרו לך?"
פרדי: "לא יודע,לא הקשבתי להם"
פריצי: "טוב,פרדי לא כדאי לך להתגרש.אם נתגרש תצטרך לשלם מזונות"
פרדי: "שאני אשלם לזונות?!?!?"
פריצי: "מזונות,מזונות"
פרדי: "שאני אקח כסף מזונות?!?!?"
פריצי: "דמי מזונות קשה תפיסה!!!"
פרדי: "איחס!! למה שאני אשלם דמי מזונות?"
פריצי: "כי אתה צריך לשלם על הילדים"
פרדי: "אבל אין לנו ילדים פריצי"
פריצי: "זה לא תרוץ.חוץ מזה,מוסיקה" (פסנתר ברקע) "אני בהריון!!!"
פרדי: "העובר הסכים?? מה בהריון איך את בהריון פריצי? רגע,איזה חודש?"
פריצי: "אוקטובר"
פרדי: "את בהריון,איזה התרגשות!!!" (מוסיקה מרגשת ברקע) "רגע,רגע,שינוי מוסיקה" (פסנתר ברגע) "איך את בהריון אם לא עשינו את זה 3 שנים???"
פריצי: "זה הריון מצטבר"
פרדי: "טוב פריצי,אני לא סובל את החיים איתך,מהלחץ איתך יצאה לי שערה לבנה.אני עוזב את הבית,אני רוצה שיפנקו אותי,אני חוזר לבית של ההורים שלי!!!"
פריצי: "פרדי,רגע!!! ההורים שלך מתו לפני 10 שנים"
פרדי: "אז מה,יש לי מפתח"
דמיינו את הקול של פריצי חחח





