חחחחחחחחחחחחחחח שני יא אהבלה 😂
שמי בישראל הוא ===> שלי
האמת ששמי גם ברוסיה,צרפת,טורקיה ושאר מדינות העולם הוא כמה מקורי =>שלי 😛
QUOTE (אנטנה @ 08/07/2006) ^^^^איך קוראים לך?
אני מודה ומתוודה...
קוראים לי...
לודה!
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 08/07/2006) QUOTE (אנטנה @ 08/07/2006) ^^^^איך קוראים לך?
אני מודה ומתוודה...
קוראים לי...
לודה!
😮
אז למה תמיד אמרת שולה ?!
QUOTE (שמאוהבת @ 08/07/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 08/07/2006) QUOTE (אנטנה @ 08/07/2006) ^^^^איך קוראים לך?
אני מודה ומתוודה...
קוראים לי...
לודה!
😮
אז למה תמיד אמרת שולה ?!
שולה הגננת??
זאת את?????
😮 😮 😮
אופיררר(:
אממ לודה השם שלך המלא זה לא לודמילה?