שבת שלום ומבורך לכם!!
כניסת שבת בשעה--19:21
ולעילגים--7:21 בערב
ואלה שלא יודעים מספרים
בשעה שבע ועשרים ואחת דקות
ולאלה שלא יודעים לקרוא.. דחפו ת'ראש באסלה ותורידו תמים!
ולאלה שזה לא משנה להם? 😛
וד"א, שעת הכניסת שבת מתשנה מעיר לעיר.
באמת זה משתנהה..
אבל שטויות...העיקר הכוונה!
חח
שתהיה לךך שבת קודש מקודששתת מככוללל!=]
חחחחחחחחחחחחחחח XD
שבת שלום לככככככולם @!
יוצאים היוםםם?
חחחחחחחחחחח שבת שלום מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שבת שלום אני בדיוק הולכת להדליק נרות 😊
יום השישי ויכולו השמיים והארץ וכל צבאם
לודה מזה "ויכולו"
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 08/07/2006) יום השישי ויכולו השמיים והארץ וכל צבאם
לודה מזה "ויכולו"
אלי התבלבלת באשכול 😛
ואגב עניתי לך שם על הסקוץ'.
וואלה אני ילך לבדוק
אבל אנחנו פה אז יאללה זרמי
מה זה ויכולו? ומה יכול להיות יכולו?
למשל אם שמיים יכולים להיות ויכולו... גם בקבוק פאנטה יכול?
למשל יום שיש ויכולו פחי האשפה וכל צבאם?
אה! נדמה לי שאני יודע
לאחר חשיבה מעמיקה של דקה וחצי הגעתי למסקנה שזה אולי וישבותו?
למשל כאילו הגיע יום שישי ואנחנו עייפים אז השמיים שובתים וכל צבאם? כאילו כל מה שמתחת לשמיים?
מפקעת ההיגיון הפשוט זה התירוץ היחיד
אז גם אני עכשיו ויכולו כי אני ברגילה!
כל עיר זה אחרת אבל כבר במילא נכנסה שבת בכל הערים!
ולי ממש לא משנה אבל חפיף =/
שבת שלום אנשים שיהיה לכם אחלה של סופ"ש!
אווווווהבת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ותהנו. 😁
אורוש