תמיד כשאנחנו מזמינים מונית יש צחוקים ....למשל השיחה אתמול:
"שלום אפשר להזמין מונית לתירוש 13?"
"אין לי מוניות כרגע"
"ומתי יהיו?"
"אתה רוצה להזמין?"
"כן"
"טוב ביי"...
איזה נהג חחחח ..לא זה סתם עשינו סקר על אתה רוצה להזמין? לא אני סתם מתעניין חחחח
או שהיתה פעם שהתקשרנו לכל המוניות ושום מונית לא ענתה אז אחרי זה כולם ניסו וזה ואז.....
"שלום אפשר מונית לתירוש 13?" חחח 3 אנשים ביחד ..ואז קלטנו שכולנו מזמינים ואז
"לא צריך תודה" וכולם ניתקו ולא הזמנו חחחח
היה פעם שהזמנו מונית אחרי רבע שעה היא לא באה.....אחרי חצי שעה היא לא באה...
הוא מתקשר .."איפה המונית?"
"אהה התבלבלתי אתה צריך להר יונה ?"
"כןןןן"
"עוד חמש דקות"
אחריי רבע שעה אין מונית אז הזמנו אחרת..הגעתי הביתה כבר עבר חצי שעה המונית מתקשרת
"הלוו?"
"הלו?"
ניתקו חחחח.....
עם יש לכם גם ספרו...





