רוצה להיות הרחק מכאן,
לברוח מכולם,
לצאת מהשגרה, להיפרד מהעולם בו אני חיה כל הזמן.
בעעע.
נמאס לי מהכל,
יש לי כבר בחילה מכל השיגרה של החיים,
אני רוצה לברוח מהכל להיות רק איתווווווווווווווו!!!
אוף!
QUOTE (NאNי-מNיאNי @ 07/07/2006) נמאס לי מהכל,
יש לי כבר בחילה מכל השיגרה של החיים,
אני רוצה לברוח מהכל להיות רק איתווווווווווווווו!!!
אוף!
אז תבריחי 😊
חחח סטס אתה לא ממש עוזר להה.. 😊
QUOTE (15PrInCeSs @ 07/07/2006) חחח סטס אתה לא ממש עוזר להה.. 😊
אבל זה מה שבאמת צריך לעשות לפעמים
לעשות מה שאתה רוצה
אם היא רוצה להרוס שיגרה
אז תעשי זאת
אם זה היה אפשריייייי הייתי עושה את זה אתה לא חושב?!
למה זה לא כזה אפשרי?!
ואם זה באמת לא כ"כ אפשרי אז תמיד אפשר לא לשקוע בדיכאוןן ולשמוח..
;]
בהצלחהה!=]
QUOTE (NאNי-מNיאNי @ 07/07/2006) אם זה היה אפשריייייי הייתי עושה את זה אתה לא חושב?!
תמיד יש דרך פשוט צריך לראות אותה 😊
אני לא רואה פה שום דרך,
אנחנו לא מספיק גדולים שההורים שלנו ירשמו לנו להיות ביחד יותר מיממה.
הם לא מרשים לנו לישון אחת אצל השני אז על מה אתה מדבר?!
אם אתה רואה פה דרך אחרת אתה מוזמן להציע כי אני לא רואה.
בת כמה את מאמי?,
ואת יכולה להגיד שאת יושנת אצל חברה,ולישון אצלוו..
^^ שירוש זאת מרינה..
מה קורה מאמי????
מזמן לא דיברנו...
אני כבר ישנתי אצלו זה לא הקטע אני רוצה רק אני והוא בלי אנשים רק אני והוא לכמה ימים!! 😢
אבל עזבו כבר לא בא לי כלום אתמול רבנו ו.. בעע עזבו.
ש........חבל כככה לדבר;\ הכ זה יעבור מתישהו
אז למה לפתוח עין חח=]
בכל מקרה..
הכל יההי בסדר=] ותהיי בגישה חיובית
ואם כלכך באלך היות לבד
תגידי לו