אני קמתי ב11
ואני שפוכה מעייפווווות...
חחחח קמתי ב-7
ולמה את לא ישנה אז עוד מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הטלפון העיר אותי...אז כבר נהרסה לי השינה חחח
אממ 10 וחצי..אמא החליטה שהיא מעירה אותי..
בכלל גם דפקו בדלת ב-9 וחצי איך שמעתי ת'דפיקה אנ'לא יודעת..
חחחח מורוש..הייתי אומרת שזה מוקדם בשבילךך
מווקדם מאווד!!
אבל גם אתמול הלכתי לישון מוקדם אז זה פסדר..=]
3 בצהריים 😁
אבל הלכתי לישון ב5 בבוקר! ולא נרדמתי מלא זמן!
אני בשלוש...
אחרי שבוע שלם שישנתי 3 שעות בלילה.. חחח
7 בערך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
10:00,הייתי מתה מרעבבב!!
אבל אח"כ ישנתי צהרים...חחח