שממממעו ,
היום חחזרתי מהמחנ"ק
והיה לי כייייייייייף רצח
וממקודם ראיתי איז מצגת שהמדריכים הכינו לנו
והתחלתי מזה לבככככככככככות
ואוף אני כבר מתגעגעת לללכולם כזה
אווווף עצווווווווווווב לי
😢
זה באמת מבאס הקטעים האלה
אני מזה שונאת פרידות
אבל יש אייסי וטלפון...ועכשיו חופש אז אפשר גם להיפגש
אז תני חיוך 😁
QUOTE (shelyso @ 07/07/2006) זה באמת מבאס הקטעים האלה
אני מזה שונאת פרידות
אבל יש אייסי וטלפון...ועכשיו חופש אז אפשר גם להיפגש
אז תני חיוך 😁
^ ^
וואי..
הזכרת לי ת'יום האחרון ללימודים בחטיבה..
עשו לנו קליפ כזה של תמונות של שלוש שנים וכול מיני והיה ממש מרגש..
הקיצצר..
תמיד יש פרידות בחיים,זה כואב וזה מציק אבל צריכים לעזוב דברים טובים כי גם
לדברים טובים יש סוף..
אבל אצלך זה לא ה-סוף,כי את עדיין יכולה להתראות איתם,ברוך השם יש מסנג'ר,אייסי,
פלאפוון... אני בטוח שתמצאי ת'שיטה לפגוש אותם שוב..
יהיה טוב!
מבינה מה את מרגישה מאמי
אבל כל סוף זאת התחלה חדשה
ואני בטוחה שתשמרו על קשר עם המדריכים
זה ממש כיף שככה נקשרים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיר=[
אני עוד לא הבנתי שבאמת הם כבר לא יהיו מדריכים שלנו יותתתתתתתר=[
אייייייייזה עצוב😢(
עכשיו מי יצחיק אותתתתתתתנו?!
תני חיוךךך >> 😊
אל תהיה עצובההה