rocker22
????????????????????????
QUOTE (15PrInCeSs @ 07/07/2006) rocker22
????????????????????????
אם אני לא טועה שם שלו ליאור
גם לי ניראה שקוראים לו ליאור
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אממ את יכולה לבדוק שאכול שלודה פתחה מה פשר הכינוי שלכם הוא הגיב שמה..אז תבדקי..חחח
זה פשוט הוא רוקר כי אוהב רוק
😊
חחחח סטס איזה תשובה מדוייקת