טוב אז למי שלא שם לב=]
ואני מקווה ששמשתם לב!!
לא היתי פה הרבה זמן
הייתי במחנק של'צופים
כן..עשיתי את זה..5 ימים לישון בג'יפה
ולהתקלח בג'יפה
ולחיות בג'יפה
ואני הידלה המפונקת עשיתי אתתתתתתת זה=]
רק רציתי להגיד שהתגעגעתי
ושזה מעצבן
שלכל דבר יש סוףףףףףףף
במיוחד לדברים הטובים😢😢
איזו מתוקה אני ידעתי שהלכת לזה מאמי
כי כתבת את זה באיזו הודעה
התגעגעתי אליך מאוד והיית חסרה
שמחה שחזרת מאמי ועוד יותר שנהנת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן כן אני שמתי לב שנעלמת.
שמחה שנהנת :]
אאאוי שירי ככפרה עללליך
חח היה מחנ"ק מהממממממממממממם רררררצח [:
אאוף בבכיתי כשרראיתי את הממצצגת /:
אני כבר מתגעגעתת לכולם #$@
כמוו שכתבתי לשירי הנסיכה..
לכול דבר טוב יש סוף.. ככה זה בחייםם..
שמח בשבילך ששרדת.. נכון שלא היה קשה?! 😉
אמממממממממממממממממ
דווקא היה קצת קשה=]
אבל היה שווה את זה
ננהנתי כ"כ
למרות איזה זונה מציקה=]
היה מצחיייייקקק
וכ"כ עצוב להיפרד 😢(((