איזה קליק אתם הכי אוהבבבים !?
אננני הכי אוהבת תביסקוויט. . [ הוא נגממר מההרהר ]
ואחר כך תקרונפלקקס. .
איזה אתם ? (:
אני מכורה לקליק בעטיפה החומה...הנוגט
מתה
עליו
ועשית לי חשק עכשיו 😛
עלאק. . הצלחתי להוציא מאלי הודעה אמיתית וכנה בלי ציניות . .
חחחחחחחחחחח למה כולם חושבים שאני לא בנאדם?!
מה? אם מתזזים אותי לא כואב לי?
אם לא נותנים לי לישון אני לא עייף?
אני בנאדם כמו כולם פה!
רק שאני יותר מגניב......
האדום..נראלי זה ביסטקוויט והורוד
זה עוגי כזה=]
חח השבוע אכלתי עוגי קליק נמס כזה והיה לי ממש טעים=]
ביסקוווטיםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!
אלי יא חש 😎
ונכון יש את אלה בתוך החבילה הירוקה הזאת? אז את אלה (:
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 07/07/2006) חחחחחחחחחחח למה כולם חושבים שאני לא בנאדם?!
מה? אם מתזזים אותי לא כואב לי?
אם לא נותנים לי לישון אני לא עייף?
אני בנאדם כמו כולם פה!
רק שאני יותר מגניב......
חחחחח
ואני הכי אוהבת את השוקולד בעטיפה הורודה.... זה שוקולד לבן אם משהו בפנים חח לא זוכרת מה אולי שקדים או פתיתי אורז..משהו כזה.
חחחח אני כמוך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח כל קליק שתביאו לי יתקבל בברכה וייגמר תוך פחות מרבע שעה!
QUOTE (~MoR~ @ 07/07/2006) חחח כל קליק שתביאו לי יתקבל בברכה וייגמר תוך פחות מרבע שעה!
^^^^חחחחח אני כמו מוור....
מכונת שוקולדדד...!!