50... עם חצי אני בקושי מדבר...חח
200 אנשי קשר רגילים +15 של אסמסים...חחח
אחלה רעיון,אהבתי!
105
עשיתי ניפוי לא מזמן הורדתי בערך חצי
QUOTE (לבבות-ורודים @ 07/07/2006) 147
בא לך שיהיה לך 148?!
צרפי אותי.. 279471006
😉
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 06/07/2006) לי יש מכסה מלאה עוד מלפני כמה שנים כל פעם שאני צריך להוסיף מישהו אני צריך למחוק זה מזה מבאס אם לא היה ת'קטע הזה היה לי היום בסביבות 1500
(המכסה היא 600)
איך יש לך כול כך הרבה???????
גם לי היה פעם מלא.. אבל מחקתי !!! סתם עשה בעיות.
אין לי מושג איך בודקים במירנדה?
אבל יש לי יותר מ-200.
בדיוק מה שבאתי לשאול...
חח איך בודקים במירנדה.............?
QUOTE (י-ע-ל @ 07/07/2006) בדיוק מה שבאתי לשאול...
חח איך בודקים במירנדה.............?
נראה לי אי אפשר לראות במירנדה..