לודלוד בינינו מי אוהב אותך יותר ממני??
אילנוש.. מה לעשות... אוהבים פה את לודה...
QUOTE (Killer-it @ 07/07/2006) לודלוד בינינו מי אוהב אותך יותר ממני??
אילנוש.. מה לעשות... אוהבים פה את לודה...
באמת קשה לענות על זה.... 🙄
מה האייס/מסנ' שלך? 😛
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 07/07/2006)
QUOTE תפתחו לה פורום ושם תכתבו את כל ההודעות שלכם בשבילה !
חפרתם קצת ומיצינו ת'עניין היה מצחיק עכשיו כבר לא
חחחחחחחחחחחח מה יש מקנאה? 🙄 😂
בטח מקנאה , רק בך ! 😁
QUOTE (אילניתושקה @ 07/07/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 07/07/2006)
QUOTE תפתחו לה פורום ושם תכתבו את כל ההודעות שלכם בשבילה !
חפרתם קצת ומיצינו ת'עניין היה מצחיק עכשיו כבר לא
חחחחחחחחחחחח מה יש מקנאה? 🙄 😂
בטח מקנאה , רק בך ! 😁
אני יכולה להבין למה 😊
יש במה 😊
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 07/07/2006) QUOTE (אילניתושקה @ 07/07/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 07/07/2006)
QUOTE תפתחו לה פורום ושם תכתבו את כל ההודעות שלכם בשבילה !
חפרתם קצת ומיצינו ת'עניין היה מצחיק עכשיו כבר לא
חחחחחחחחחחחח מה יש מקנאה? 🙄 😂
בטח מקנאה , רק בך ! 😁
אני יכולה להבין למה 😊
יש במה 😊
חחחחח נכון 😂
יש כל כך הרבה 😁
איזה יופי שאת מסכימה איתי 😊
חחחח לפחות בזה אנחנו מסכימות 😉
321460807
ואל תגלי לאףףףף אחד!!!
QUOTE (Killer-it @ 07/07/2006) 321460807
ואל תגלי לאףףףף אחד!!!
יור סיקרט סייף וויט' מי 😛
* יור סיקרט איז סייף וויט מי!
😛 אנגלית,חבובהה!
😉
QUOTE (oshri_Ok @ 07/07/2006) * יור סיקרט איז סייף וויט מי!
😛 אנגלית,חבובהה!
😉
סיימתי 😛
5 יח"ל סופי של הכל 91 😛
זה עדיין לא מונע ממך לכתוב באנגלית נכונה!
ודווקא בגלל זה את אמורה..
חעחע
ישש לי הוכחה לזה שאת לא כזו חככממהה 😛
חחחח אף פעם לא אמרתי שאני חכמה.. 😊
זאת קרן.. אני פשוט לא הכחשתי 😛
חחחחחחחחחחחח
צודקקת!
אז יש לי הוכחה בשביל קרן שאת לא כזוו חככמה! 😁
עוד אשכוללל?? שמעו אני כבר לא עומדת בקצב חחח