משעמם ליייייי 😮 😕 😛
תשעשעו אותי =)
שיררררררררררררר אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תודה שסבלת אותי חחחחח
חחחחחחחח בכיף חיימשלייייי מה שתרצייייייי
אוהבתותך הכי שבעולםםםםםםם #@! =))
שיר מה כדאי לי
חצאית וחולצה
או
שמלה?????
QUOTE (אנטנה @ 06/07/2006) שיר מה כדאי לי
חצאית וחולצה
או
שמלה?????
עוד לא החלטת מאמי??
טוב החלטתי שאני שמה חצאית וחולצה יפה....
כן אבל זה רק מסיבת..זה לא נשף...
חחח מקווה שעבר השעמום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שניני שמללללה !
ושיר איי לאאהב יוווווווווו
שני מאמי שמלה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*