אתמול סגרתי תקופה חשובה מאוד בחיים שלי!!!!!!!
מי שסיפרתי לו ו\או קרא את מה שסיפרתי בפינת ייעוץ בפורום "שירים וסיפורי אהבה"
יודע למה אני מתכוונת. (רציתי להגיב שם אבל לא מצאתי את האשכול...)
אז זהו לא חיכיתי עד 28.8 כי הרגשתי שאני לא מסוגלת לעמוד בזה ושפשוט לא טוב לי
אז גמרתי אם זה. היה קשה אבל אני מקווה שזה לטובה.
מצד אחד אני מרגישה עצב כי זו הייתה תקופה חשובה מאוד בחיים שלי ואני יודעת שאני אזכור אותה כל החיים ומצד שני אני מרגישה מן הקלה, אני מרגישה חופשייה להתחיל בתקופה חדשה שאולי תהיה יותר טובה.
סתם הייתי חייבת לפרוק את זה.
כל סוף התחלה של משהו אחר😊
ממ לא קראתי את האשכול הקודם ...
אבל עם מה בדיוק סיימת ?
ליטלווש
באמת כל סוף היא התחלה חדשה של משו אחר
שמחה שטוב לך :]]
עם מה סיימת מאמי?
ניפרדתי מחבר שלי.
כבר כמה זמן שאני מתלבטת אם מה שאני מרגישה אליו זו אהבה או לא כי הרגשות שלי אליו משתנים מיום ליום ואתמול החלטתי שאני מעדיפה לסיים את הקשר הזה ,לנסות דברים חדשים,ולהבין מה אני מרגישה.
טוב שהוצאת מאמי
תדעי שכל סוף זאת התחלה חדשה
אני מקווה שתהיי שלמה עם ההחלטה שלך
ושיהיה לך הכי טוב שיכול להיות
אני מבינה מה עובר עלייך
וזה טבעי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה...אתם כאלה חמודותתתתתתתת
וכן...גם אני מקווה שזאת החלטה נכונה.
הזמן יתן לך את התשובה מאמי
ותודהה מתוקה לוב יו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*