מקודם הגענו למלון...
מחכים לחדרים.. עשיתי לי סיבוב במלון ומצאתי תמחשב הזה באמצעעע שום מקוםםםם (((:
קיצרררר
שיהיה לכםםםםםםם אחלה של סופשבבבבבוע
אוהבבבבבתכם (((:
שלייי קיבלתי עכשיו תהודעה שלך ((:
תודה יפה שלללי אוהבת'ךךךך 😊
חולה עלייך מקסימה שלי
דבר'תי כשיהיה לך זמן 😊
עד שנקבלת'חדר אני ישאר פה ((:
או עד שהאינטרנט פה התנתק =\ לא יודעת למה בכלל הוא מחובר
חחחחחחח בכיף
אבל גם בלי אינטרנט יש לך ת'פלאפון שילי 😛
יואיואיווו בובה תתהני מלא..!!
מוואה ענקיתתת
חחחח נכון ששלי ((:
חנו'ששש תודה מאמי😊
מה יש שם מחשב? חחח התחדשו..
תהני בובי =]
מורן?!
שלחי לי הודעה דחוף כשאת רואה...
איזהה כיףף לך יואו אני גם רוצהה
תהניי מאמיי תעשי חיים מתוקה
שמחה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח מורי ברוב המלונות שהייתי יש מחשבים (((: תודה מותתק
מזו'ש, אני פה .. אני ישלח לך הודעה במסןן..כבר יתחבר (:
חחח מורני יאללה בואאאי.. ותודדדה יפתתתי