בוקר טוףףף לכם (=
רציתי להגיד תודה לאלוהים שהיום בבוקר העיר אות לציוץ הציפורים,
לאמא שדואגת לי,
לאבא שלא הפסיק להציק לי בלילה בכל החלומות הוא היה לי,
לכל המשפחה היחסית מפורקת אך מדהימה שלי,
ו=ל=כ=ם אנשים יפים שלי,
אין יום שאני לא פה,
אין יום שאני יכולה בלעדיכם,
אתם אנשים מדהימים ואני מאושרת מהעובדה שיצא לי להכיר אתכם.
שיהיה לכווולם יום נעים,
וחייכו היום !!
תהיו מאושריםםםםםםםםםםםםםם ותשכחו את כל הצרות היום !!
אוהבת אותכם=)





