אוףףףף..
זה לא טובב!!! פשוט לא טוב!!
היד לא מחלימה לי..
בלי לשם לב התחבא לי תפר אחד .. ורק אתמול - שבועיים אחרי הוצאת התפרים- הוא יצא החוצה..
ויש לי תפר יחיד ובודד.
באמצע היד יש פשוט חור.. אוח..
הכל כל-כך מוגלתי שמה.. ונראה לי שמזוהם.. נמאססססססס
בוףףףףףףףף.. אולי מחר אני הולכת לבית-חולים..
כל-כך אין לי כוח!!!!!!! 😢
אויש נשמה אני מזה מקווה שיהיה טוב
תרגישי טוב
ותקחי כדור שלא יכאבבבבבב
תחשבי טוב יהיה טוב נשמה
לא עוזר כדור.. 😢
מעצבן.. שונאת את עצמי!!!!!! 😕
התקשרו היום מבצפר הקודם שאני אכתוב מה קרה לי בדיוק.. מה אני אמורה לכתוב? היה לי משעמם אז קפצתי מהגדר.. ובמילים קצת יותר נורמאליות.. הברזתי..
נמ.. אני סתם אכתוב מה קרה.. ולא למה טיפסתי על גדר של בצפר..
ממ...הם לא יודעים לבד מה קרה?!
תבקשי מאמאבא לכתוב במקומך או לדבר עם הבצפר
חיחי נראלי הפתרון הכי טוב 😁
הם יודעים..
אבל יש עניינים מסובכים כמו ביטוח וכאלה..
ואבא כתב 🙄
מה קרה לך מאמי?
תרגישי טוב, ותלכי לבית חולים זה יעזור לך יוציאו לך את התפר.
יאא תלכי לרופא מאמי
ותרגישי טובב מקווה שהכל יסתדר לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי תרגישי טוב נשמה!!
מואה