קודם כל האתר הזה הוא כל כל כך מדהים
השם אתר האהבה פשוט מתאים כי יש פה כאלה אנשים אוהבים ומקסימים
התאהבתי והתמכרתי חחח
ועכשיו...לנושא שלשמו נפתחה ההודעה
רציתי לומר מילה קטנה,
מילה שאומרת המון,
ועטופה כל כך באהבה.
מילה שמעלה חיוך על הפנים
וגורמת טוב בלב להרבה שנים,
מילה בעלת 4 אותיות,
שעל הלב חורטת...
מילה אחרת מכל המילים,
מילה שונה,
שאומרת -
תודה!
התודה הזאת היא לכולם אבל במיוחד לשתי ילדות מדהימות
שמהיום חרוטות לי בלב וכל כך מקסימות
מורנייייי ומורניייי
פשוט תודה שעזרתם לי ברגע הכי קשה
ואני מבטיחה שאני תמיד פה בשבילכן
**החתימה שלי כל כך מתאימה לכן**
המון אהבה
וחיבוקים
ונשיקות
- שלי -
חחחחחחחחחחח איזה חמודה!!!!!!!!!
שלייייייייייייי?!!
את מדהימההה!! כלכךךךך מדהימההההה!!
תודה גמלךךךךךך..
וככמווו שהבנת היום.. אני תמיד פה בשבילך לכל מה שתרצי ((: וגם סתם להעביר ת'י תזמן חחיחי
אוהבבבת'ךךךך!!!!!!
טנקיו לוד לוד הסופרסטאר 😛
ומורני אני מטורפת עלייך
נכון את יותר יפה ממני 😛 😛 😛
לא לא
אני יותר מטורפת עלייך 😛
QUOTE (shelyso @ 06/07/2006) טנקיו לוד לוד הסופרסטאר 😛
😂
שלו'שששששששש חיים שליי איזו מתוקהה
חחח איזה כיף לראות הודעה כזאת על הבוקר
אני אוהבת אותך נסיכה שלי
אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב עכשיו
ושתדעי שתמיד תמיד אני אהיה כאן בשבילך
ושוב לא מגיע לך להיות עצובה
אז תמיד תהיי עם חיוך יפה שלי
ורק שתדעי שעל דברים כאלה לא אומרים תודה
בשביל זה יש חברים 😂
כי חברים זה להיות בטוב וברע 😉
אז אוהבת אותך הכי בעולם ושיהיה לך יום מושלם
כמוך אל תשכחי שאני מתה עלייך הכייי בעולםםם ויותרר מכולםםםם חחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזו נשממממה את , לא להאמיןןן !=]
טנקיו אנשים חמודים
זה מגיע לכולכם פה
רק קצת יותר לשתי המורניות 😊
חחח איזו מאמי, מגיע להן...
חחח שלו'שש מושלמתת לוב יו אחותתת
ומזו'שש מתה עלייך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*