QUOTE (שמאוהבת @ 06/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 06/07/2006) QUOTE (MiLaNo @ 06/07/2006) חחחח 😂 😁
לא מצחיק!!
חחחח מה יש לי!?!? 😊
שעשיתי אקופונקטורה
הרופא שעשה לי טותה אמר לי שיש לי אנרגייה חיובית בתוכי
אולי הוא צדק 😁
שעשית מה ?!@
רפואה סינית
תוקעים בך מחטים בכל מיני מקומות 😁
QUOTE (son_of_rain @ 06/07/2006) QUOTE (שמאוהבת @ 06/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 06/07/2006) QUOTE (MiLaNo @ 06/07/2006) חחחח 😂 😁
לא מצחיק!!
חחחח מה יש לי!?!? 😊
שעשיתי אקופונקטורה
הרופא שעשה לי טותה אמר לי שיש לי אנרגייה חיובית בתוכי
אולי הוא צדק 😁
שעשית מה ?!@
רפואה סינית
תוקעים בך מחטים בכל מיני מקומות 😁
לא קוראים לזה דיקור סיני?חח
QUOTE (שמאוהבת @ 06/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 06/07/2006) QUOTE (שמאוהבת @ 06/07/2006) QUOTE (son_of_rain @ 06/07/2006) QUOTE (MiLaNo @ 06/07/2006) חחחח 😂 😁
לא מצחיק!!
חחחח מה יש לי!?!? 😊
שעשיתי אקופונקטורה
הרופא שעשה לי טותה אמר לי שיש לי אנרגייה חיובית בתוכי
אולי הוא צדק 😁
שעשית מה ?!@
רפואה סינית
תוקעים בך מחטים בכל מיני מקומות 😁
לא קוראים לזה דיקור סיני?חח
לא
דיקור סיני תקבלי בסרטי קונג פו
אשר נעשו בהונג קונג
בסצנת הקרה על חרבות
תמיד יש שם לפחות אחת 😁
אני לא נטשתי אותך !
פשוט הייתי עסוקה בלהראות ללודה עד כמה היא פופולארית 😉
I'm alone in this grey world
My eyes is now full of tears
and i taking the last breathe of air
and going to place
somwhere beyond
the darkness sky
on my my dark wings
😨
QUOTE (שמאוהבת @ 06/07/2006) אני לא נטשתי אותך !
פשוט הייתי עסוקה בלהראות ללודה עד כמה היא פופולארית 😉
לא מאמין לך !!!