שאני כל כך .. כל כך כל כך אוהבת אותך
רציתי להכיד לך תודה ענקית , על הכל , על זה שאת תמיד פה בשבילי , מקשיבה ותומכת בי גם אחרי כל החפירות שלי , צוחקת איתי , בוכה איתי ,מתרגשת איתי ,
הכי כיף לי לדבר איתך בעולם הזה ,
והייתי כל כך שמחה אם הייתי מכירה אותך באמת , כי את נשמעת בן אדם נדיר.. כזה שלא מוצאים בכל יום
אני תמיד פה בשבילך ,בכל שעה ובכל זמן ...
אוהבת לנצח
הילו שלך
😊
חחח יואוו יפהה שלייי
אתת פשוט לא מבינה כמה
אני
אוהבת
אותךך..
אני כל כך שמחה שהכרתי אותךך..
את ילדה מ ד ה י מ ה. . .
😊
אין על מה יפה שלי, אני ת-מ-י-ד פה בשבילך..את יודעת את זה..
וגם לי ממש כיףף לדבר איתך.. :]..
אוווהבת אותך הכי שרק אפשרר
ותווודה.. על הכל
מוואה ענקיתת
קיפיי איזו מתוקה כל הכבוד לך
ואת באמת צודקת חנו'ש בנאדם נדיר
חנו'ש אני אוהבת אותך יפתי את אחלה ילדה מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל מה שכתבת לי .. בדיוק אותו דבר לגבייך!
פשוט אוהבת אותך
ונאפי -טנקקיוו . .אוהבת אותך ..
😊
מורנוששש
אני בנאדם נדיר!? ואתת?!
את מ ו ש ל מ ת . . .
אוווהבת אותךך ממלא
ותודה מאמי
חח מוואהה
הילושששש קופיפה שליי
קקבבבלי מוואה עננקית
אווהבת אותך הכי שבעולם נסיכונת 😊
איזה מתוקוותתתתתתתתתתת
ייאאאא 😁