חייםם שליי לא היה לי זמן להשקיע
באשכול ואני מצטערת כי את יודעת
לאן אני הולכת 😉
אבל רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך
הכי בעולם ואת הילדה הכי מקסימה שיש
אני כל כך שמחה שהכרתי אותך
ואני לא אוהבת שאת עצובה 😢
תהיי חזקה מלאכית שלי ואת יודעת
שתמיד אני כאן בשבילך אז תרימי את הראש
ותסדרי לעצמך את כל מה שאת רוצה
אני בטוחה שהכל יהיה טוב
ושוב את יודעת שתמיד אבל תמיד אני פה
ואני א-ו-ה-ב-ת אותך הכי בעולם אחות מדהימהה שליי!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח עכשיו במקום דמעה של עצב
באה לי דמעה מהתרגשות
אתלא מבינה כמה אני אוהבת אותך
וכמה אני שמחה שהכרתי אותך
תודה ענקית מפה עד סוף העולם
ותהני הכי ביקום
אני פשוט א=ו=ה=ב=ת אותך
יא מורן איזו מאמי
למה את עצובה????? אסורררררררררררררר
את ילדה מקסימהה אני שמחה שהצלחתי
קצת לשנות לך את ההרגשה ושזה
בא מהתרגשות ובאמת אני אוהבת אותך מכל הלב
תהיי חזקהה מאמיי הכל יסתדרר את תיראיייי 😂
תודה על הכל יפתיי ואין בעד מה מאמי על
דברים כאלה לא אומרים תודה 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אורו'ש תודה רבהה 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזו חמודה נאפי[=
ולמה את עצובה? 😢
QUOTE (__דובדבנית__ @ 06/07/2006) איזו חמודה נאפי[=
ולמה את עצובה? 😢
תודה מתוקהה 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלי אני מסכימה עם כל מילה עם מורני ! אל תהיי עצובה 😢
מורני את כזאת מלאך, אני אוהבת אותך !
חנו'ש תודה חיים שלי אוהבת אותך
וגם את צריכה להיות עם חיוך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*