טובב אז ככה מאמי באתי להגיד לך כמה דבריםםם
אני לא רוצה שתהיה עצובהההההההההה' מובן לך??1
כי כול מה שקורה >בסוף זה לטובהההה
את עוד תראי הבדידיות העצב וכאב לעזובב יעברו עם הזמן ואני בטוחה שתמצאיי איך להיפטר מהםםם בקיצור אני יגיד לך בכמה מיליםםם
החייים הם לא קליםםם אני בטוחהה. אבל כול דרך שהם מציבים לך צריך להתמודד איתהה ובסוףף את תראי שהכול יסתדררר
קבלי נשיקה ענקיתתת
ככככככככככככככככככככככככככככככןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן מאמייי
חחחח איזהה מתוווקהה אתת..
תוודההה עעלל הכככלל!!
מוווואהה.. !!
מתה עלייך
אגבב.. השם שלי זה בלי י' אחרי הא'..- אליה
חח בגלל זה לא הייתי בטוחה שכתבת לי..
חח מה הי' הזה נדחףף אני יודעת לא שמתי לב כנראהה
איזו חמודה מאמי כל הכבוד לך
ואיליו'ש מאמי תהיי חזקה הכל יסתדר
אם את צריכה משהו אני פה
לכולם יש תקופות קשות אבל זה עובר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני יא מלאך..
תודהה
אמ אני כבר יודעת איך נראת הדירה שלנו, ומה הב"ס שלי..
חח וליד הבית שלנו יש בריכה (לא שייך לבית שלנו) חעחעח
נו אז הנה התחלהה טובהה מה לא????