QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/07/2006) QUOTE (י-ע-ל @ 05/07/2006) מה מזכרת מהם מפחיד קצת לא?!
ואממ סבבה מה שאת מעדיפה..
למה מפחיד?
עזבי חח
QUOTE (ADI1 @ 05/07/2006) גמאני רוצה עבבבבבודה@!
אני רוצה להרוויח כסססףף :|
כן אהה ..מבאס..
QUOTE (lakoko @ 05/07/2006) אני עובדת אצל פאפאאאא
אבל מהה...
.זאת עבודה שמקבלים חופש כל פעם שמבקשים 😊
איזה טוב חחחח
ואני עוד מרוויחה על זה כסף 🙄
עד סוף החופש אני ירוויח מיליונים 😊
אבל אני בטוח יבזבז הכל במהלך החופש חחח
חח כיף לך
QUOTE (י-ע-ל @ 05/07/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/07/2006) QUOTE (י-ע-ל @ 05/07/2006) מה מזכרת מהם מפחיד קצת לא?!
ואממ סבבה מה שאת מעדיפה..
למה מפחיד?
עזבי חח
אהמממ טובבבבבבבבבב 😊
טוב החלטתיייייי אחרי המועד ב' במתמטיקה ללכת לעשות חיפוש בכל פ"ת לעבדוה
אני חיייייייייייייבת עבדוה נמאס לי!
מאמי תחפשי אין מה לעשות
קשה למצוא עבודה אני יכולה
להגיד לך שיש אלפי אנשים כמוך
אני מבינה שזה מבאס אבל לא יעזור לך...
תחפשי ואולי תמצאי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח יעעעלי הלוואי עליי להישאר משועממת כל היום מול המחשב
עוד שבועיים אני מתגייסתתת.. :/
איףףףףףףףףף
גמאני רוצה עבודה !
אבל מה הקטע ?! אפח'ד לא ייקבל אותי חוץ מאבא שלי !
ואנלא רוצה לעבוד איתו..[אני צכה לנקות חחח ]
אני רוצה עבודה קבועה ..
אני ידבר איתו שישיג לי עבודה אצל מישו שהווא מכיר ..
מורניי אני מחפשתת בנרותתת כבר חח תודהה מאמי
לירניייייייי חח תנצלי תחופש כפרה עליךך חיילת שליי מואה
אילנית או אילנה חחחחחח אני ללא יודעת אף פעם איך קוראים לך
למה מאמי את לא יכולה לעבוד?
אילנה =] חח
כי אני קטנה אפחד לא ייקבל אותי 😁
הא אילנה חח סבבהה
אה בת כמה את?
ולמה לא עם אבא שלך?
14 וחצי ,
ואבא שלי הוא לא רציני זה חחח הוא רוצה שאני ינקה..
וגם הוא לא יביא לי הרבה אני רוצה עבודה רצינית !