אם כבר מדברים על חתימות כול השטויות בפוטושופ
1.. אתן מוכשרות בטירווווווווף !
2.. וחנה אני במיהנ שעודלא הבנת מי אניייי [אודלייייה ]
אחחחחחחחחחחחחח כמה התגעגעתי אלייך יפפה שלי ! דברי'תי באייסי אני רוצה חתימה מיי לאבב
QUOTE (מכועריםלנצח @ 05/07/2006) אם כבר מדברים על חתימות כול השטויות בפוטושופ
1.. אתן מוכשרות בטירווווווווף !
תודההה 😁
למרות שלפי מה שהבנתי את בחופשונת עכשיו
מורן
אני
מתה
עלייך
פאקינג
מוכשרתתתתתתתתתת
המון
תודה
על
החתימה
ה=מ=ע=ל=פ=ת 😁
איזו חופשונת? חחחחח
אני פה..
((:
בע"ה מחר ים המלח...
ושמחה שאהבבבת ((:
חוללה עלייךךך!
ותודה😊
חנו''''שית שליייייייי?!! איפה אתתתתתת
יאוווו אודליוווש אני מתגעגעת אלייך יפההה אחחחחתתת צוציייקקקקק
שליייי
מורנייי בובונתת חחח נרדמתי 😉
אייי איךך התגעגעתיייי
תתעווווורררררררררררררררררררו
והם לא באו אלייך בחלוםםםםםםםם??
חחח המציל בא אליי בחלום.. 😁
איי איי מציל שלי איי
המצייייייל מנובהההה?
חחחח (:
חחחחחח
מה היה בחלוםםםם? ספרי לייייי 😛
טבעתי והוא הציל אותי.. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁 😁
מה עושהה?!
חחחחח י'קרועה
ואני.. מממ מחפשת מה לעשות
ישלי מוזה של הפוטושמוק עכשיו חחח
נידפק לי המחשששב לא רושם לי בעברית.
אני כותבת ומעתיייקה .
עושששה ריסט ובאה . חכיייי לי