איזה כיףףף....
יום שני הזה..
אני מפליגה ליוון וטורקיה...
עם החוג..
איזה כיףףף...
תאחלו לי בהצלחה..
אני הולכת להשתתף בתחרות ריקודים..
רק בגלל המורה שלי..
היא ביקשה ממני..
ואני הולכת לרקוד עם איזה אחד..
וגם לפני שבועיים נמתח לחי שריר..
ואין לי ושג איך אני הולכת לרקוד את זה טוב...
אוףףףףף...
אין לי מזל בחיים!!
יאאא בובה תתהני
ובהצלחה בתחרות!!
תנוחי מלא, מקווה שיעבור לך :]
מווואהה
ת'...
מקווה שיעבור עד אז...
יאאא איזה כיףף..חח תהני מאמיי..
איזה כיף לךךךךךךךךךךך
בהצלחה!
יאאא איזה כיף לך תהני מאמי
תעשי חיים=]]] והמון המון בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא איזה כיף לך
תהני ובהצלחה מאמי :]]
תתתתהני . .
ובהצלחה מווותק
תודהההההה...
אוהבת אתכןןןן...
הכייי בעולםםםם
תהנייי ~ 😛
בהצלחהה 😊
ליטלוש 😨