מה השאלה שבן אדם לא יכול לשאול?
נראה לי ש...
הוא יכול לשארול הכל..
כי אם הוא לא יכול לשאול..
אז איך אנחנו נוכל להגיד לך את זה..
אנחו גם בני אדם..
נראה לי..
לא?!
אמרת חידה
סו מי שידע יקבל נקודה?!?! 😛
QUOTE (shelyso @ 04/07/2006) אמרת חידה
סו מי שידע יקבל נקודה?!?! 😛
אם זה מה שיעזור לך בחיים...אז כן 😉
איליוושש... אני יודעת שאתה אוהב אותיי..
תן לי רמזז
חח סתם.. אין לי מושגג..
זה בטח מהחידות האלה שהתשובה שלהם כזאאתת מפגרת..
כולם חושבים על דברים מסובכים ובסוף זה יהיה דבר פשוט
חח אל תשאל אותי אני לא בן אדם
ממממ...בוא נחשוב... 😊
קשה..
אתה שואל מה השאלה שבני אדם..
מה אנחנו נראים לך חיות?! חחח אנחנו גם בני אדם אז אנחנו לא יודעים..חחח
חחח תגלה..
מי רצח אותי? חחחח
שם של סרט שהיה לפני כמה ימים בהוט
חחח אתה מזכיר לי את עצמי עם החידות שליי😁😁