באיזה שעה חתכתם לישון???
אני חותכת עכשיו---4:00 לפנות בוקררר
לילה טוב מאמי חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני חתכתי לישון ב2 בצהריים וישנתייייי 4 שעות בצהרייםםם! מה הסיכוייי
החזרות עייפו אותי חעחע
אתמול ב-3 ועשרה.. קמתי ב-5 בבוקר והתקלחתי כי לא הרגשתי טוב (: ואז נרדמתי שוב
רעות מאמי מתי המופע שלכם?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/07/2006) רעות מאמי מתי המופע שלכם?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יום שבתת ((:
וחתכככתי אני לישון אתמול ב.. 3 וחצי- 4 ..
ניראה מה יהיה היום ((:
הלכתי לישון ב3 וחצי קמתי ב7 אעאעאעאע
לפני יומיים הלכתי לישון ב4 קמתי ב7 חחח
מחסור בשינה
ווואוו 😮
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח מורני אתן מאותה עיר?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מתה לישוןןןןןןןןןןן
אני קמה ב6 וחצי חחחחח
נראה לי היום אני אחתוך ב10
חחח כן אני חייה על 4 שעות....
עייפה מתה
יאללה חתכתי עכשיו
1:40
עם אושר בלב מהניצחון הכובששש של איטליה!!!
חחחחחחחחחחח
אני אתמול עליתי לישון ב-16:36
והיום קמתי ב-9:32
= 19 שעות=]=]=]
הכי כיף שבעולםםםםםם
נסו גם!
^^^
וווואווווווו 19 שעות??!?!? 😮 גמאני צ'הההההההה
מממ אני חותכת לישוןןןןןן
ב..
2:52.
ליל"ט.......