מה עושים כשכואב הלב? :\\
איך עושים שזה יעבור ??
3/>
😕
לא יודעת. יש למישהו פיתרון?
מדברים על זה,פורקים את כול מה שיש על הלב..בוכים אפילו
ואז שמים זין על מי שגרם לך להרגיש כאב בלבב יוצאת לבלות,
מכירה אנשים חדשים ו..הופפסס,עבר! חיחי
בהצלחחה!
ואם את רוצה לשתף,אני פה..
279471006 =]
עדידוששששששש,מה קרה נשמההה?!
ספרי לי...
אני תמיד פה בשבילךךךךך
אני וחבר שלי נפרדנו אחרי שנה של יחד 😢
מה?! שני למה?!רק אם את רוצה לשתף כמובן!!
הקשר כבר לא היה בנוי מאהבה....הרגשנו שמצינו את הקשר
והיו כל הזמן ריבים בלי סוף....הקשר לא השתפר
אז החלטנו לסגור את זה ...ואני שלמה עם זה
אבל עדיין כואב הלב
וואי... אני מצטער :/
אממ אני מקווה בשבילך שיהיה בסדר
את יוצאת עכשיו לדרך חדשה...מעט שונה
את צריכה חופש,תצאי תבלי, את תראי שהזמן יטפל בהכל! אני מבטיח לך!
זה קשה..זה ברור...אבל זה אפשרי.
אני אמנם לא כל כך מכיר אותך,אבל אני בטוח שאת ילדה מדהימה שני,ואין לי ספק שאת
האדם בשבילך את תמצאי ואני מקווה שבקרוב!
את עכשיו צריכה חופש,קצת להיות לבד זה לא יזיק לך,
ושוב אני מקווה שהאדם בשבילך יבוא מהר ויאהב אותך ואת אותו...
אני מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם!
אממ אני פה תמיד בשבילך אם את צריכה... 😊
או באיי סיי או במסן...
QUOTE (חמודון_17 @ 04/07/2006) וואי... אני מצטער :/
אממ אני מקווה בשבילך שיהיה בסדר
את יוצאת עכשיו לדרך חדשה...מעט שונה
את צריכה חופש,תצאי תבלי, את תראי שהזמן יטפל בהכל! אני מבטיח לך!
זה קשה..זה ברור...אבל זה אפשרי.
אני אמנם לא כל כך מכיר אותך,אבל אני בטוח שאת ילדה מדהימה שני,ואין לי ספק שאת
האדם בשבילך את תמצאי ואני מקווה שבקרוב!
את עכשיו צריכה חופש,קצת להיות לבד זה לא יזיק לך,
ושוב אני מקווה שהאדם בשבילך יבוא מהר ויאהב אותך ואת אותו...
אני מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם!
אממ אני פה תמיד בשבילך אם את צריכה... 😊
או באיי סיי או במסן...
אוווו איזה חמודד ניר ...תודה!!!!
אין על מה שני...באמת שאין 😁
אם את צריכה משהו,כל דבר, אני אשמח לעזור... =)
בשבילך פה תמיד...
luna2020@walla.co.il
אחרי שנה עם החבר שהיה לי..
מרוב אושר שאני שמחה קבעתי יום למחרת פגישה עם אחד ה=ש=ו=ו=י=ם..
והתנשקנו..
אייי הייתי הכי מאושרת בעולם! 😁
הזמן התרופה הכי טובה מאמי
תהיי חזקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*