😊 אם זה מגיע לעפולה.. דברו איתי
נשמע מגניב לאללה
בשבוע שעבר הייתי בנצרת עילית 3 ימים!!!
אני והמזל שלי
בהצלחה לכם
יש במרוץ מכוניות...
בקניון אבנת
כן זה היה במקום שחשבתי שזה יהיה 😠
QUOTE (מזי__ @ 05/07/2006) יש במרוץ מכוניות...
בקניון אבנת
חחח גמני בדיוק חשבתי על זההההההה
ולא נראה לי ממש שאני אלך לשם רק בשביל זה חח
עזבו אתכם הכסף....ראיתם את המנחה ? אווי אווי חכו חכו שהיא תגיע לירושלים 😛