נמנמ ואיי . .
אני לא יודעת לגביי כל השבוע..
רוב החברות הטיולים..של המשצים..והצופים וזה..עד סוף השבוע..
בינתיים מאורגן יל רק למחר..יש לי אירוע משהו של בטי רוקוואי אני הולכת עם אמא שלי וחברה שלי..
אני צריכה ללכת לקניון&מספרה . .
מממ ואת ממש מתווקה((:
יש לך עיניים יפוות..





