תלך לכיוון הבית שלה. . תראה אם יש אורות . . ואם יש ביצים תפתיע אותה
או שתתקשר פשוט לבית שלה תשאל איפה היא אם הם יודעים
QUOTE (moraless @ 03/07/2006) תלך לכיוון הבית שלה. . תראה אם יש אורות . . ואם יש ביצים תפתיע אותה
או שתתקשר פשוט לבית שלה תשאל איפה היא אם הם יודעים
אבל אורות בבית לא אומרים שום דבר
יש לה אח,אבא ואמא
ועוד זה 30 דקות הליכה
אבל זה לא בעייה
ואם ידעתי טלפון בבית שלה הייתי כבר מתקשר
מה אכפת לך לנסות לבדוק?
תלך..אולי יתמזל מזלך והיא תצא בידיוק..לך תדע..
אחיה מכיר אותך?
QUOTE (son_of_rain @ 03/07/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 03/07/2006) חשבת על זה שאולי היא בחו"ל?
או פשוט בנסיעה והיא לא לקחה איתה את הפל'?!
בהצלחה בצבבא!
לא אין מצב שהיא בחול
וגם לא נראה לי שבנסיע
חוץ מזה כמו שאמרתי זה 4 ימים ברצף כבר
דווקא בגלל שזה 4 ימים ברצץץ זה נשמע הגיוני..
אנשים לא נוסעים לנופש ליום,יומיים..
בהצלחחה לך!
איזה חמוד אתה אוףף.. חח
בהצלחה~
מחזיקה אצבעות
לא עדיף שפשוט תכנס אליה הביתה?
QUOTE (__דובדבנית__ @ 03/07/2006) איזה חמוד אתה אוףף.. חח
בהצלחה~
מחזיקה אצבעות
לא עדיף שפשוט תכנס אליה הביתה?
^
:]]
QUOTE (~MoR~ @ 03/07/2006) מה אכפת לך לנסות לבדוק?
תלך..אולי יתמזל מזלך והיא תצא בידיוק..לך תדע..
אחיה מכיר אותך?
טיילתי שם אתמול וגם ביום שישי
והוא בארך מכיר אותי
ראה אותי פעמיים =)
QUOTE דווקא בגלל שזה 4 ימים ברצץץ זה נשמע הגיוני..
אנשים לא נוסעים לנופש ליום,יומיים..
בהצלחחה לך!
דווקא היא לא הייתה נוסעת ליותר מ-3 יום
וגם היא הייתה לוקחת פלאפון
QUOTE איזה חמוד אתה אוףף.. חח
בהצלחה~
מחזיקה אצבעות
לא עדיף שפשוט תכנס אליה הביתה?
אני אף פעם לא הייתי אצלה בבית 😊
אז לא חושב שבפעם ראשונה אני צריך לבוא בלי להודיע