כן חחחחח תודה תעשי ואני אקח את מה שיראה לי הכי הכי😊
או כל פעם יחליף בין כמההה
חחח סבבה..אני יעשה לך יותר מאוחר..=]
ღשם בשמיים
אם רק אפשר, אז הייתי רוצה
לפתוח פתח
רק לצעוק איך א•נ•י א•ו•ה•ב•ת א•ו•ת•ךღ
---
היום מצאתי את עצמי מחייכת ללא סיבה..
ואז הבנתי שפשוט חשבתי =] ע ל י י ך [=
---
•יש אהבת אמת ויש אהבת עולם
אך אהבתי אליך החזקה מ כ ו ל ן•
---
°•°«לפעמים הדרך הטובה ביותר להגיד משהו יפה במשפט קצר: אני א•ו•ה•ב•ת אותך»°•°
=====
טוב אממ זה מה שנראלי..
יש פה אשכול של משפטים שיעל פתחה אני חושבת על משפטים באנגלית גם על אהבה וזה..
חפשי אני בטוחה שתמצאי..אם לא אז תגידי לי אני יראה לך ישלי את זה..חח את רוצה גם באנגלית?
מוור,משפטים יפים..אהבתי.. חזקי ואמצי.
רעות,סבבה,מבין..
אמממ.. לצערי,מחקתי משהו שהיה עוזר לך מאוד..
איזה 70 עמודים של וורוד מפוצצים בכול השטויות האאללוו..
סעממק.. 😊
חחח תודה אושרי =]
כןן לי יש בוורד כבר איזה 80 דפים של זה עם שירים וזה..חחח
וואווווווווווו תודהההה חמודה!!!😊
אם יש עוד תביאו לי פליזייי