אה עוד סטייה:
אני קונה ר ק מסטיק מאסט בטעם מנטה עדין 😛
לכסוס ציפורניים וזה הרבה יותר מסטייה
המבורגרים ואוואו אני יכולה כל יום לאכול =]
בנים
שוקולד חלבבבב וגלידההה
[גלידת וניל צי'פ הכי מומלץ!!!!]
אה ועוד משהו.
אני לא סובלת אגורות. כל פעם שאני מקבלת בעודף אגורות [יעני לא מטבע של 50 אג' אלא 10 או 5] אז אני זורקת אותם לקופת צדקה או מביאה לידיד שלי שאוסף אגורות.
אה ועם בקופות צדקה עסקנין: אני לא זורקת אגורות לקופת צדקה של ישיבות/דת וכל זה..
יווו אני ממש סוטה 😮
חחחחחחחחחחחחחחחחח מצאתי עוד סטייה!!!!!!!!!!!
לתקן אנשים, נאמר אם הם כותבים שתי במקום שני, או הגב במקום אגב
😂
אה ועוד סטייההה!! בעצם שתיים 😂
*ריגליס השחור וכל מה שקשור בו [סוכריות מציצה וכו']... יאמיייייייייייי
* ולשים כל הזמן שפתון נגד יובש, ורק הורוד של בליסטקס!
חחחחחחחחחחחחחח לודהה 😂
עוד סטייה שלי כמעט בכל ארוחה אני מסיימת לבד בקבוק קטשופ שלם 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 03/07/2006) חחחחחחחחחחחחחחחחח מצאתי עוד סטייה!!!!!!!!!!!
לתקן אנשים, נאמר אם הם כותבים שתי במקום שני, או הגב במקום אגב
😂
נכון גם אני ככה!!!
אני לא יכולה לשמוע שמדברים בשגיאות נגיד "שלוש ילדים" וואי זה צורם לי באוזן אני חייבת לתקן שזה "שלושה ילדים". זה פשוט מטריף אותי!@#$
QUOTE (lakoko @ 03/07/2006) להתסכל על תחת של בניםםם!!!!
אניי עושה את זה על כל אחד חחחח
אני מכורהההה
וגם לבלוע מסטיקים במקום לזרוק אותם חחח
דניאל אלה הגנים הטורקים 😉 😂
QUOTE (yakird @ 03/07/2006) QUOTE (lakoko @ 03/07/2006) להתסכל על תחת של בניםםם!!!!
אניי עושה את זה על כל אחד חחחח
אני מכורהההה
וגם לבלוע מסטיקים במקום לזרוק אותם חחח
דניאל אלה הגנים הטורקים 😉 😂
חחחחחחחחחחח יש מצבב....
בנים
נשיקות
בגדיםם
נעליים