QUOTE (MiLaNo @ 03/07/2006) אין מצב שיגידו לך!
גם לי עשו את זה...
וגם אם תתקשרי למשטרה או לא משנה למי לא יגידו לך בחיים, אסור להם.
תבררי..=\
אז לא הבנתי למה את התקשרת למשטרה? חחחח
זה מישו שמכיר אותה...
לא סתם מישו שהחליט להציק..
לכו תבתבינו
האמת שאותי לא ממש מעניין מי התקשר..
ובאמת אם יתקשרו שוב יש מצב שאני אעשה את זה..
😊 מה אכפתת לך מי מתקשר?!#,
חוחוחו...משעשעים אותךךך לפחותתת!...
מישהו חוץ מאמא😊
חח..
לא לקחחת ללב..
QUOTE (SHiRA_MoR @ 03/07/2006) 😊 מה אכפתת לך מי מתקשר?!#,
חוחוחו...משעשעים אותךךך לפחותתת!...
מישהו חוץ מאמא😊
חח..
לא לקחחת ללב..
האמת זה כבר לא משעשע.....
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 03/07/2006) QUOTE (SHiRA_MoR @ 03/07/2006) 😊 מה אכפתת לך מי מתקשר?!#,
חוחוחו...משעשעים אותךךך לפחותתת!...
מישהו חוץ מאמא😊
חח..
לא לקחחת ללב..
האמת זה כבר לא משעשע.....
קחייי הכלל בסבבה😊,
שיתרידו...חוחוחוחוחו...
אם זה מה שעושה להם להנות😊?...
חחח..אל תהיי רעה!
QUOTE (SHiRA_MoR @ 03/07/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 03/07/2006) QUOTE (SHiRA_MoR @ 03/07/2006) 😊 מה אכפתת לך מי מתקשר?!#,
חוחוחו...משעשעים אותךךך לפחותתת!...
מישהו חוץ מאמא😊
חח..
לא לקחחת ללב..
האמת זה כבר לא משעשע.....
קחייי הכלל בסבבה😊,
שיתרידו...חוחוחוחוחו...
אם זה מה שעושה להם להנות😊?...
חחח..אל תהיי רעה!
חחחחחחחחחחח אני? רעה ???
מה פתאוםםםםםםםםםםםםם
יש כאלו שמשתעשעים מזה, יש כאלו שזה נורא מציק להם, כל אחד באשר הוא. 😉
QUOTE (MiLaNo @ 03/07/2006) יש כאלו שמשתעשעים מזה, יש כאלו שזה נורא מציק להם, כל אחד באשר הוא. 😉
היה מאדדדדדד משעשע עד שזה הגיע לשיחה ה15.. ועד שהאדם הזה הפך להיות גזעני...
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 03/07/2006) QUOTE (MiLaNo @ 03/07/2006) יש כאלו שמשתעשעים מזה, יש כאלו שזה נורא מציק להם, כל אחד באשר הוא. 😉
היה מאדדדדדד משעשע עד שזה הגיע לשיחה ה15.. ועד שהאדם הזה הפך להיות גזעני...
מזתומר'ת גזעני? 😊
QUOTE (MiLaNo @ 03/07/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 03/07/2006) QUOTE (MiLaNo @ 03/07/2006) יש כאלו שמשתעשעים מזה, יש כאלו שזה נורא מציק להם, כל אחד באשר הוא. 😉
היה מאדדדדדד משעשע עד שזה הגיע לשיחה ה15.. ועד שהאדם הזה הפך להיות גזעני...
מזתומר'ת גזעני? 😊
ציטוט שלי:
QUOTE ואמרתי שהוא מהווה לי אחלה בידור לערב והוא אמר שלמה עניתי היה אחלה שיר
ושאלתי אם אפשר לדעת מי זה והוא אמר שאי אפשר
ואז אמרתי לו אז שיפסיק להתקשר והוא אמר שלא בא לו [משהו בסגנון]
ואז לא זוכרת מה אמרתי לו והוא אמר לי "אה מצחיקה" ואני אמרתי לו כן אני יודעת תודה על ההסכמה
והוא אמר לי "טוב יאללה סעי סעי יא רוסיה" וניתק
אאאאאא הבנתי.. לא נעים בהחלט.
אווקיי לודה החרמנית הלכתיי לישוןן!
מחר אני קמה ב7
בהצלחה בבגרות, תחזרי על החומר! 😉