העולם מתמוטט עליי
לא יכולה יותר
החיים מציבים לי הרבה מחשולים
אני לא אוהבת את עצמי ואת חיי
אני לא מכירה את עצמי יותר
אני לא מי שהייתי
אני לא אותה ילדה קופצנית ושמחה
מעמידה פנים שהכל בסדר
כשהכל לא בסדר
כשהכל רע
לא יכולה יותר
איני מבינה למה
למה זה קרה לי ולא לאחר/ת
אבל מצד שני
זה יותר טוב
למה שאחרים יסבלו?!
גם הם אנשים לא רק אני
מצד אחד עצבנית ומצד שני עצובה דיכאונית
מעכשיו
אני מחליטה..אני יהיה סגורה בתוך עצמי
אני לא יספר לאנשים מה עובר עליי
זה רק יחמיר לי את המצב
לא חייב להגיב פשוט הייתי חייבת לפרוק
זה יעבור..
לכולם יש תקופות כאלה..
ובקשר לכתיבה..
את כותבת מדהיםם
תודה רבה
העלת לי חיוך..
אוהבת
יאהה היתיי חיבבת להגיב לך ..
תיראי אני גם עוברת תקופה כמו שלך ..
אני מרגישה כאילו אין מסביבי אף אחד ..
וכולם פשוט "נטשו " וכאלהה
וזה באה מכל הצדדים עם זה ממשפחה וחבריים !
ותיראייי אני ממאמינה ששתינו ניצא מי זה למרות שהמצב חרא והכל ..
אבל תיקחי את עצמך בידיים ..
תיראי לא לספר זה לא הפתרון..
חודש כבר שעובר עליי את התקופה ההכי מסריחה של החיים שלי .ובאמת שאני לא מאחלת לאף אחד כזאת תקופה ..
ואני מאמינה שהיא נימשכת הרבה זמן ביגלל שאני לא מספרת ,אני שומרת..
ואז הסבל מתארך ..
אם את צריכה לשפוך את הלב או סתם להתייעעץץ תיכנסי אליי
240220998
יהיה טוב מאמי
ליטלווש
ליטל תודה..
אני גם מאמינה שנצא מזה אבל..
לא יודעת
את מכירה ת'הרגשה שתקוע לך משו בגרון
והוא לא יוצא?
אני מרגישה ככה כבר הרבה זמן..
חוץ מזה שכבר יש לי אותך באיסיקיו
פשוט אף פעם לא שלחתי לך הודעה..
אוהבת..
כן אני מרגישהה ..הררגשה הזאת זה משהו שאנחננו רוצים להוציא ולא יכוליים!
הרגשה של כאב וצער ..
וטוב לשמוח שיש לך אותי באייסיקיו 😊
ליטלושש
אל תידאגי זה יעבוררר
זה ארק עיניין של זמןןן
הכול בידיים שלךךך
לחייך לחייך ושוב לחייךךך
ככה זה גם עובד פסיכולוגי תרגישי טוב יהיה לךךך
הכול עוד ישתנה מבטיחה לךךך
אז תחייכי תהני החיים קצריםםםם
ואל תפסיקי לכתובבבבבבבב
לפ יווווווווווווו
ופה בשבילךךךךךך
מור'צי 😊
תודה מור..
אני יחייך..
כשתעבור התקופה הזאת..
אני יחייך, ויחייך הרבה!!
אוהבת..
מאמי כמו שכולם כתבו..זה תקופה...וזה יעבור..
תהיי חזקה בובי..והנה שיר תפנימי את המילים-->
בשלכת עץ עומד לבדו ברוח
אין לו רגע חם ואין לו צל
לפעמים גם הוא רוצה להרגיש בטוח
ולא כמו פרח שנובל
ולפעמים הזמן בוחן אותנו
מניח לרגלינו מכשולים
אף לנו יש את הכוחות שלנו
נראה לו שאנחנו יכולים
לראות את הכאב ולהביט לו בעיניים
להיצמד אל החיים חזק לא לוותר
להאמין בכל הלב שיהיה עוד טוב
ושלמרות הכל אנחנו נתגבר
אלוקים רואה הכל משגיח מלמעלה
שלא נאבד את התקווה
וגם אם לפעמים כואב צריך ללכת הלאה
אין דבר הכל רק לטובה
ולפעמים הזמן בוחן אותנו
מניח לרגלינו מכשולים
אף לנו יש את הכוחות שלנו
נראה לו שאנחנו יכולים
"אני מחליטה..אני יהיה סגורה בתוך עצמי
אני לא יספר לאנשים מה עובר עליי
זה רק יחמיר לי את המצב"
מאמיי ,
להיות סגורה , אוטם את הכאב ,
במקום לשחרר את טומנת אותו עמוק !
וזה לא טוב , זה מחמיר ..
תספרי , תשתפי , הם יעזרו לך אני בטוחה
החיים מציבים לנו מכשולים על מנת שנתגבר
במלחמה האמיתית - רק בעמל נראה פרי.
יהיה טוב , תהיי בטוחה , בס"כ לכל יום יש למחרת בוקר חדש.
והשמש תאיר אלייך , את תראי .
את כותבת מדהים , מדהים ריגשת אותי , והכאבת לי עמוק בלב :[
אם את רוצה -195526511
שיק'ות
יפה שלי, קודם כל יצא לך מדהים.
דבר שני, כמו התגובה הראשונה, זה תקופות, מי כמוני מכירה את זה.
זה יעבור לך, וטוב שככה פרקת את הכל, מנסיון זה עוזר.
תמיד פה בשבילך.
מואה,
מורי.(:
תודה לכן..
ולכל מי שהגיבה
העלתן לי חיוך על הפנים
נחמד לדעת שאכפת לאנשים..
אוהבתת..