ווווווווולללללללקקקקקקקקקקקקקקקםםם שמממממננננננננהה שללללללללליייי
את רק תהנייייייייי פפה!!! 😉
כן? אני לא זוכרת דבר כזה. . ..
איי יא יאיי הג'ינסים של לי קופר...
גם לי זה קרה לפני שנתיים עם ג'ינס של לי קופר. מאז אני מחרימה אותם!
חח כןן סעממקקק...יש לי איזה כמה ולאי ודעת למהה החלטתי ללבוש אותו, איזה חלששששששששש
כולו נקרעעע ודווקא הג'ינס שאני הכי אוהבתת!!
זה מה שננקרא באאאאאאאאאסה
חחחחחחח
יש לי איזה 5 של ליק קופר..
בנתיים אפחד לא נקרע 😊
חחח חפיף על הגינסססססססססס נתפור אותו או משהו...
חחח זה ממש אבל ממש לא היה מבאס...
זה היה אחד הדברים המצחיקיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
קורע 😂 חעח קטעים קטעים
מזה אצל כולם זה קורה עם הג'ינסים של ליקופר חחח מותלת עליהם איזו קללה חעחע סתם חחחח
מצחיק=))
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אופיר בזהירות הרגג אותי חעחעחעחעח