בשבילךך בשבילךך
יהיה לנו קשה אך גם מזה נצא
אמצע הלילה בכפר מדליק עוד סיגריה...
בתוך מדים מצדיע נלחם על השפיותת
צבא ההגנה למותתת
תגידי שאת מצטערת, השתיקה שלך רועמת, תגידי משהווו
ואולי..הוא יהיה הדבר שבשבילו החזקת חיים
^^^^ אחחח איזה שיר =]
מתי תביני, את האחת שלי
היו לנו תקופות יפות כל כך
פתאום נהיה לך קצת עצוב ולי קצת מסובך
ותני לי תכוחחחחחח
לאהוב אותך :]