האם הוא סיפר לך סיפור עצוב
"...ולפעמים, לפעים זה שם, גם אם זה, גם אם זה קשה לראות..."
תספרי לי מה כבד עלייך ...
(זה ספרי..)
כמה אהבה יש אצלי בלב
בואו אל המים נגמרה התקופה של הבושה
הייתי כעיוורת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תני לי אהבה, תני לי לחבק אותך..
מאוהבבבבבבת בךךךךךךךךךךךך
אני נישבבבבבבעת
כמו מלאאאאך הגעעעעעת מארץ רחוקקקקקה
ראיתךךךךך לא יותר מפעעעעם כניראה שזה היה יותר מדייייייי
מי מי האיש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלום שלום שלום כיתה א' חחחחחח סורי לא עלה לי כלום