בה ני בי אבואהבה
(איך שלא כותבים את זהץ... חחח)
הלוואייייי ומענן תרד עלינו קשתתתתתתתת
תני לי לדעת/לגעת לחבק אותך
כולם צחקנו איתי... כולם צחקנו איתי... אולי הצטרפו למשחקקקק כולם צחקנו איתיי.... (חה חה חה חה חה חה )... [בעע מאיפה זה יצא ליי חחחחח מקלטות ילדים למי שלא מכיר חחחח 😯 ]
חחחחחח
יה יה יה ומה נהייה יה יה כשהוא בא בא בא תמיד הוא בא בזמן
נכון שאת כאן
חחחחחח תמר זה כולם שחקו נא איתי
נראה מה קורה פה הן צועקות לי טה קיירו
ותנייייייי לי תכוחחחחחחחחח
לאהוב אותךךךך
יש לך אותי וזה המון אהובתייי
יש בי עוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דם חם דם חם זה מה שכולם אומרים שיש לי
חחח