יאאלה הינה אני עושה המשך עכשיו
אורון:
ניפגש אבל אני רק יכול להגיד לך משו אחד
אני:
מה?
אורון:
אני לא אוהב שאת עם בנים ככה מובן?$#@
אני:
מההההההההההההההההההההההההההההההה?#@
אורון:
כןן אני לא אוהבבב אתת השטויות האלה עםם טוםם
אני:
בונאא נדפקתתתתתתתתתתתת אשש מה יש לך ידיד שלי
אורון:
מזה לא ניראה ידיד היום
אני:
טובב אורווןןןן תחשובב מה שבלךך אםם אתה ככה איתי סבבה
אורון:
מהה את מתעצבנת
אני:
כיי אלל תגיד לייי אםם מי להיות זה ידיד שליי אני אומרת לך
אםם אתה לא רוצה להאמין לי אל תאמין
מהה אתה ילד קטן$?#
אורון:
אניי ילדד קטןן ?#
אתת ילדה קטנהה מהה קשה לך להביןן שאני אוהב אותך
אני:
גמאני אוהבת אותך אבל אני לא אומרת לך עם מי להיות
אורון:
תגידי
אני:
טווווווווווווובב כאילוו כןןן מהה אנייי יחליטט לך עם מי להיותת
אוייייייייישששש אתה מדברר כאלה שטויות
אורון:
טוב תחשביי מה שבלך
אני:
טובבבבבבבב שתתבגרר דבר איתי בייי
רשמתי אוווי
-----------------------------
גררררררררררררררר אלוהייםםם תתבגרר
עזבו אותיי בלי מצב רוחח נמאס לי מהשטויות האלה
אסףף דבר איתי ימלעון התגעגעתי
אושרתת מחר את ישנה אצלי =]]] איך התגעגעתי
בפלאא אבלל אלל קשרוו רק אםם ממש חשוב
מתהה ביי
---------------------------------
שלחו לי מלא הודעות של מה קרה וכאלה אבל לא היה לי כח לענות לאף אחד ואז טום שלח לי הודעה
ממה קרה מאמי משו דחף אותי לדבר איתו לא יודעת למה אולי כי זה בגללו אין לי מושג למי אני עושה דווקא
אבל רציתי את זה
אני:
סתםם עצבניית על חבר שלי
טום:
למה מה קרה נשמה?
אני:
סתםםם חושב יגיד לי עם מי להסתובב
טום:
למה יש לי הרגשה שזה בגללי/;
אני:
מממ כןן טיפה
טום:
תשבעיי תביא אני ידבר איתוו
אני:
לאא אתה לא תדבר איתו
טום:
אבלל הוא רב איתך
אני:
לאא אכפת ליי שיבין שהוא לא יגיד לי עםמי להסתובב ועם הוא לא בטוח בי אזז שילך להזזדייןן
טום:
/; דיי את סתם עצבניתת
אני:
נכוןןן מאודד עצבניתת אוףף באלי לבכות טום
טום:
דיי אל תבכיי לא רוצה שתבכי לי פה
אני:
נשבר לי כבר קיצר הלכתי לישון יאאלה ביי מואה
טום:
טוב נשמה שלי דבריאיתי מחר לראות מה איתך
אני:
;]אוקיי תודה
סגרתי תמסך וישבתי לראות טלוזייה ונירדמתי לאט לאט
======================================
אויששששששששששש נווווווו עזביי אותי אמא
אמא:לאא קומי צריך ללכת לקניון
אני:איי למה?
אמא:היום חג הולכים לקנות בגדים
אני:יאאאאאאאא שבועותת איזה כיףףףףףףףףףףףף (אמרתי את זה בזלזול)
אמא:איי למה את ככה
אני:איך ככה?
אמא:לא יודעת מבואסת
אני:ממ סתם עזבי רבתי עם אורון
אמא:אני מאמינה שיסתדר
אני:גמאני אני אוהבת אותך אמא
אמא:גמאני נסיכה שלי
אני:מי הולך ?
אני:רק אני ואת ואבא ויוני הולכים למקום אחר אנער'ף לקנות אוטו
אני:אייי סומכת על יוני שיקנה משוו דה בסט
אמא:כןן עם הרבה כסף
אני:חח לא נורא
אמא:יאאלה קומי אני מחכה לך למעטה
אני:טובב
קמתי שמתי חצאית ברך וגופיה שחורה ונעליים שחורות בובה כאלה פשוטות שטוחות
עשיתי קוקו גבוה בושם התאפרתי טיפה ועפנו
הגענו לקניון היו מלא אנשים ראיתי את אסף ואמרתי לו שידבר איתי ולא הפסיקו לשלוח לי הודעות
לפלא של חג שמח נשמה וכל מיני כאלה אבל לא מאורון
נכנסנו סתם למלא חנויות אבל לא מצאתי משו יפה אז קניתי מיכל חנות משו אחר
קניתי מכנס לבן ברך כזה עם חגורה חומה גדולה וחולצה לגנה צמודה שהיא קשורה ומאחורה חשוף
ונעלי בובה גם שטוח חום וצמיד יפה כזה חום שאנטי כזה מזה אהבתי לבסוף את הכל
אחרי זה הלכנו לאכול בארומה וסתם ישבנו לא רציתי לספר על אורון לאמא שלי כי לא הייתי טובה שזה נכון
פתאום שמעתי הודעה
~חושן יפה שלי זה טום את בסדר?~
~כןן מותק תודה על הכל~
~בקשה חג שמח😊~
~חג שמח מותק שלי מואה~
אמא:מיזה ?
אני:סתם ידיד
אמא:איזה אני מכירה את כולם
אני:בואי נעוףף
אמא:נוו מיזה?
אני:יאדבקקק מזה משנה
אמא:את צריכה לספר לי הכל
אני:חח לא מי ידיד שלי
אמא:ממ כןן
אני:טום עוזר לך?
אמא:לא
אני:אז?
אמא:סתם
תביא אותו הביתה
אני:אויי איך ידעתי שזה יבואא דיי חח צאי מיזה זה לא יקרה
אמא:טוב/;
אחרי זה הגענו הביתה ישנתי קצת הייתי על המחשב וככה העברתי את היום הגיע השעה 7 נכנסתי להתקלח
ששמתי את הבגדים החדשים ב8 קראו לנו למעטה וכבר התחלתי להתרגש מה יהיה איך הם ניראים
מהה הם המפשחה שלי ולא הכרתי אותם
ממש יפה ילדדתיייי
אוהבת אותך ברוריה 😊
מחר אחרי הבגרווותת מילה=]
תגיייידו לי שיהיה טוב בקשה חח😁
בהצלחה מאמי.
בטח שיהיה טובבבבבבב
חחח יהיה יהיה טוב!
בלי לחץ ויהיה סבבה חחח
בע"ה כולנו נעבור אותה בשלוםםם
בהצלחהההה
קודם כל בהצלחה לכולםם (וגם לי 😉 )
אממ.... המשךך יאפפההההה ללה עוד המשךך
חחחחחחחח מקווה שרק יהיה טובב יפותת שלי אני קורעה מעייפוותת מכל היומיים האלהה אז אני ירשום יותר מאוחר
איך הלך?