מהמםםם... מה היא זונה או משו???
תמשיכייייי
נראה לי שהתחלתי להבין את הרעיון של הסיפור..
ועם זה מה שאני חושבת שזה אז אני הולכת לאהוב את זה חיחי..
המשךךך..
ואני בטוחה שהוא יצליח כמו הקודם😊
סתיווווווווווו
סתכליי כמהה תגובותתתתתתת!!
יאאאאאלה!
תודה על התגובות יפיופות..
הפרקים בהתחלה יהיו קצרים,בהמשך אני יעשה אותם יותר ארוכים..
תהנו... 😛
פרק -2
השמש שקעה,והרגשתי שהיום עבר דווקא מהר.
הכנסתי את רון להיתקלח,ומיד אחר כך הכנתי לו ארוחת ערב,הוא אכל,ואז הלך למיטתו..ונירדם.
רון כבר היה רגיל להישאר לבד בשעות האלה של הלילה,כי הוא ידע שאלה שעות עבודתי.
מהר התלבשתי,הכנסתי את כל צרכיי לתיקי הקטן..ואז היתאפרתי את מלוא האיפור שיכולתי לשפוך על פניי.
הבטתי במראה,ולא אהבתי את המראה,אך לא הייתה לי ברירה,זו היא עבודתי..ועלי לכבד את הכללים,
הרי אני לא רוצה שיפטרו אותי גם משם,
זהו מקור הפרנסה שלי...לצערי.
יצאתי מן הבית לכיוון הרחוב הגדוש אדם..הלכתי לכיוון תחנת האוטובוס הקרובה,
ובנתיים בשעה שהלכתי ברגל מכוניות שעברו כה וכה החלו לצפור לי, לא אהבתי את זה.
עמדתי בתחנה,מחבקת את גופי,רוח קרירה נשבה.
לאחר כמה דקות האוטובוס הגיע ועליתי,פתחתי את ארנקי הפשוט ושילמתי במעט בכסף שנישאר לי מהערב שעבר.
הגעתי לעבודה,וכולם הביטו בי,רצתי במהירות לחדר ההלבשה.
"שלום"...הודעתי שהגעתי.
"יש לך מזל שהגעת בזמן,שרון עצבני"..שגית אמרה ואני ניבהלתי.
"מה קרה לו היום?"..שאלתי מתעניינת.
"רב עם נועה כנראה"...היא אמרה ואני התיישבתי על אחת הכיסאות מול המראה,התחלתי לסדר את עצמי במהירות.
"אנה פה?"..שאלתי את שגית.
"היא על הבמה"..היא אמרה ובדיוק אנה ניכנסה לחדר ההלבשה.
"הקהל הומה היום"..היא אמרה ואז נשקה ללחי שלי.
"מה שלומך?"..היא שאלה בחיבה.
"נחמד"..אמרתי בפשטות וחייכתי אליה.
אני ואנה התחברנו במהירות מהיום הראשון שהגעתי למקום הזה.
היא חברה ממש קרובה שלי עכשיו.
לה אני יכולה לספר דברים שמעיקים לי על הלב.
למרות זאת הייתה אחת בשם קארין,אני ואנה תמיד דאגנו לעשות לה את המוות,שנאנו אותה.
שרון ניכנס לחדר, כולו עצבני..אני בדיוק התלבשתי.
"איפה ריקי?".הוא שאל בעצבנות ואז הביט בי.
"תורך להופיע,אנשים מחכים,תזדרזי"...הוא אמר ואני לא אמרתי כלום,ידעתי שכשהוא עצבני אסור להיתעסק איתו.
התלבשתי במהירות וחייכתי אל אנה.
"בהצלחה"..היא אמרה..ואני יצאתי אל כולם.
עיניי ניפתחו לנוכח האנשים החדשים שמתאספים רק כדי לראות את גופי הערום,
לא הייתה לי שום ברירה שבעולם,וכך התחלתי בריקוד,ריקוד החשפנות.
ממ..מצפה להמון תגובות..
מקווה שאהבתן.
אוהבת בלי סוףף=]]
סתיווש'קהההההההההההה 😊
יאאאא מהמם!
חח חשבתי שהיא זונה או משהו בהתחלה ; /
את כותבת מדהיםםםםםםם =]
תמשיכי !@##$%
חיבוווווווווווקי !(:
=>נווווווושי-של-נוווווווווש
אאאאאאאמאאאאאאא.......
כל כךך עצוב שיש נשים
שעובדות בזה.. 😢
מהמםם
תתמשיכיי בוביתת
זה בכוונה קצר..
קודם תבינו ת'דברים העיקריים..
אחר כך אתם כבר תיכנסו לעלילה של בסיפור ותקבלו המשכים ארוכים יותר=]
תודה=]
אם יהיו עוד 5 תגובות לפחות אני ישים המשך היום.