אין לה מה להגיד...
היא לא עוזרתת לי...
גם לא ניראה לי שזה אפילו מעניין אותה...
אם זה ככה למה את לא מתרחקת מימנה?
למה את מחשיבה אותה כחברה טובה?
חברות זה קשר הדדי... את לא יכולה רק לתת ולא לקבל כלום.
שמעי לדעתי אם היא ככה אז לא מגיע לה שתבואי ותעזרי לה גם כשהיא צריכה אותך! ככה היא מתנהגת אלייך?! לא מעריכה אותך?! סלמאת..היה טוב וטוב שהיה!!
וואלה יופי למה מה קרה שאת תבואי ותשקיעי בשבילה תראי לה שהיא חשובה לך והיא בתמורה
לא עושה כלום בשבילך..במקומך הייתי מזמן מעיפה אותה..חוחו..
QUOTE (robertaa @ 12/02/2006) כלל אחחחדד חושבב רקק עלל עצצמו...
לא משנהה כמה תעשיי בשביילל מישהו זה לא מעניןן אותו.. אכפתת לו רק מעצמו..
אור אני מביננה אותך
עזבי אף אחד לא שווה שתהיי ככה
אני מתתתה עלייך😘
עכשיו קראתי את כל התגובות, שמעי את צריכה לדבר איתה.
להתרחק ממנה...זה לא יכול להמשיך ככה..את משיקעה הכול בחברות ביניכם והיא שמה ז-י-ן אחד עננק??
פשוט תגידי לה להתראות אל תדברי איתההה אולי רק שלום שלוםם וזהו...
אני בטוחחחחהה שיש לך עוד חברות שתוכלי להיות איתם, שיתמכו בך, שיעזרו לך וכ'ו...
מאמי זה קרה גם לי..כמה שדאגתי לחברה שהיא הייתה החברה ה=כ=י טובה שלי והיא דפקה לי סכין בגב ע-מ-ו-ק ע-מ-ו-ק לא מספיק שהיא תקעה אותו היא גם סובבהה וזה עוד יותר כאב!
היא הלכה לאויבת שלי.
רק תבינו כמה שזה כואב...😢
היום אנחנו חברות שלום שלום וכמההה שהיא מתחרטת על זהה ואואואואואווו כל הזמן היא מביעה חרטה, תאמיני לי שעם הזמן היא תבין את הטעות שלה ותחזור אלייך על 4!!!!!
יום אחד היא תבין שהיא לא יכולה להתייחס ככה לאנשים, כי פשוט לא ישארו לך חברות.
בקיצורר...
שחררי אותה לחופשי, נכון שזה כואב והכול אבל אי אפשר להיות חברה של בנאדם שלא יודע להעריך אותך.
מקווה שעזרתי
-תעדכני-
אווהבתת מו'צוווווווו
מילייי
😉....
היא זבללללל זוו שתקעה ביי סכייןן בעע עליייהה 😎
היא באה אמרה ליי
אני לוב אותך!
ואני עיוותי פנים ואמרתי טוב
חחחחחחחחח תעשי לה גם ככהה
אורווש אההבה שליי ((:
אל תיהיה עצובבה
את יודעת אייך היייא - הבנתי כבר על ממי ! \;
ובבאמת את צריכה לדבר איתה..כי את יודעת שהיא לא תשים לב מעצצמה..
אוההבת אותך המון המון המון ! אין לך מושגג כממה😘
האא ואני צריכה לדבבר איייתך בדחייפות ! [=
שיררררררררררקה ה-דיוווווה שלך 😊
SeXy_BaRbIe - כיי הייא אחשובהה ליי ואני אוהבתת אותה.. ואני כיאלו.. הייההי לי עצובב אםם ככהה לא ניהיה חברות.. גם ככה אנחנו אפילו מדברותת בקושיי 😢
~MoR~ תתודה😢 ניראה לי שזהה מה שאני יעשה.. לממרותת שזהה קשהה ככהה..
MiLaNo אייזהה חמודההה אתת!!! תודה מאממיי 😊) עזררתת לי!!
שירקה_הנסיכה תודהה מאממי גםם אני אוהבתתת אותך!!
שיריאלה תודה על הכלל !!!!
אני אוהבתתתת אותךךךךךךךךךךךך
את מתה עליי(:
אור? תיראי..אנחנו לא היחידות ששמנו לב לזה
ושזה כבר מתחיל להיות ככה שהרבה אנשים שמים לב
לדעתי צריך לעשןת עם ז ה משהו..:\
QUOTE (robertaa @ 12/02/2006) יאווווווווווווווו נמאסס לי כברררררררררררררר
נמאססס לי ממכלל האננשיםםםםםם האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כולם חושביםם רקק על עצממם!!
לאףף אחדד לאא אאכפתת אפילוו אייךך אתתה מרגיש!!1
כלל אחדד דואג רק לעצמוו נמאסס כבררררררררררררר
כל מה שתעשהה בשביללמישהו זההה לא יזיזז לוו אפילו
כל כמהה שתשקיע במישהוו הוא לא שםם זיןן עלייך!!
עושיםם לך מבחניי חברויותת!!!
כןןןןןןןןןןןןןןןןןן מבחנים חבריויותת ואחרי זהה אוומריםם שאני השקרניתת והצבועהה ייאלהלה אין לי כוחח נמאסססססססססס כבר אוףףףףףףףףף 😢 😢 😢
אתם לא חייבים לרשום כלום.. פשוטט הייתי חייבת להוציא את הכלל ...
אני איתך...גמלי נמאס
אורוווווש ושיריילללה אני אוההההבת אתתכן ((:
QUOTE SeXy_BaRbIe - כיי הייא אחשובהה ליי ואני אוהבתת אותה.. ואני כיאלו.. הייההי לי עצובב אםם ככהה לא ניהיה חברות.. גם ככה אנחנו אפילו מדברותת בקושיי
תיראי חמודה אני חושבת שאת מרגישה ככה כי התרגלת לנוכחות שלה כחברה. לא מגיע לך יחס כזה. בקשר אם זה זוגי או חברי צריך לדעת לא רק לתת אלא גם לקבל. וזה לא הדדי.
אולי רק שהיא תאבד אותך כחברה היא תבין כמה היית חשובה לך ואז היא תשתנה.
אורוש?
אני מבינההה אותךך~!@
ולפי מה שהבנתי מעוד כמה דברים \:
לדעתי תנסי עוד פעם לדבר איתה..
אולי זה ככה באופי שלה@$
או שהיא באמת לא מתכוונת..
כי אני לא יודעת בדיוק על איזה מקרה ספציפי זה קרה איתך~!
בכל מקרה בובי..
אם תירצי לדבר או משהו..אני פה להכל
אוהבתת אותך המוןן המוןן אל תישכחי אפעם 😢